- چطور ثبت نام کنم؟
- آیا اطلاعات سازمان خودم را میتوانم تغییر بدهم؟
- اطلاعات و مشخصات خودم را چطور اصلاح کنم؟
- آیا گزارشهای متریکس به صورت لحظهای است؟
- چطور میتوانم زبان داشبورد از فارسی به انگلیسی و برعکس تغییر دهم؟
- چطور میتوانم از قیمت و تعرفههای متریکس باخبر شوم؟
چطور ثبت نام کنم؟
برای ثبت نام در متریکس، در صفحه اصلی وبسایت، از طریق درخواست دمو (request a demo) مشخصات کامل و صحیح خود را ارسال کنید. اکانت شما پس از بررسی توسط همکاران ما در متریکس، تایید شده و ایمیل تایید آن نیز برایتان ارسال خواهد شد.
آیا اطلاعات سازمان خودم را میتوانم تغییر بدهم؟
بله، پس از ورود به حساب کاربری خود، روی گزینه «حساب من» یا «Account» کلیک کرده و با انتخاب «ویرایش» یا «edit» مشخصات سازمانی خود را اصلاح کنید.
اطلاعات و مشخصات خودم را چطور اصلاح کنم؟
در صورتی که قصد اصلاح مشخصات خود را داشته باشید، پس از وارد شدن به اکانت میتوانید روی علامت ویرایش که در کنار نام کاربری شما قرار دارد کلیک کرده و نام، نام خانوادگی، عکس پروفایل یا رمز عبور خود را تغییر دهید.
آیا گزارشهای متریکس به صورت لحظهای است؟
آمار داشبورد متریکس به طور میانگین هر 5 دقیقه و حداکثر تا 30 دقیقه آپدیت میشود.
چطور میتوانم زبان داشبورد از فارسی به انگلیسی و برعکس تغییر دهم؟
پس از ورود به محیط داشبورد، با انتخاب Menu میتوانید از پایین صفحه زبان مورد نظر خود را بین فارسی و انگلیسی انتخاب کنید.
چطور میتوانم از قیمت و تعرفههای متریکس باخبر شوم؟
سرویس متریکس تا یک ماه تحت عنوان دورهی تست رایگان است و سپس از ماه دوم بر اساس تعداد نصبهای غیرارگانیک، یکی از پکیجهای ماهانه انتخاب و پرداخت میشود. در متریکس سرویس مقابله با تقلب، گزارش نصبهای ارگانیک و شمارش رخدادهای درون اپلیکیشن رایگان انجام میشود.